Program afiliacyjny Weplaybasketball
Masz własną stronę internetową, bloga, zarządzasz stroną na Facebooku lub forum dyskusyjnym?
Pozwól im zarabiać. Dołącz do naszego programu partnerskiego, umieść naszą reklamę na swojej stronie, gdzie klienci przychodzą do naszego e-sklepu i otrzymują interesujące prowizje od swoich zakupów. Program partnerski to system prowizji partnerskich dla operatorów stron internetowych, profili sieci społecznościowych, influencerów itp. Przyprowadź odwiedzających do nas, aby zrobili zakupu i otrzymaj prowizję.
Gdy tylko klient sfinalizuje zamówienie, otrzymasz prowizję w wysokości 5% wartości zamówienia.
*okres zwrotu to 30dni
- Przykład: W ciągu miesiąca przyprowadzasz nas np. 100 gości. 10 z nich kupi za łączną kwotę 5000zł (każdy ma zamówienie o wartości 500zł). Otrzymujesz prowizję w wysokości 250zł (5% z 5000zł).
*prowizje naliczane są od ceny bez podatku i kosztów dostawy
Dlaczego Weplaybasketball?
- Największy wybór 300 000 pozycji dostępnych na magazynie (piłka nożna, lekkoatletyka, fitness, lifestyle - modele męskie, damskie, dziecięce i specjalne).
- Szeroka gama najnowszych modeli butów do koszykówki topowych marek.
- Rosnąca ilość zamówień - tysiące zamówień tygodniowo.
- Regularne rabaty i wyprzedaże
- Gwarancja jakości - towar w 100% oryginalny.
- Bezpieczna płatność - akredytacja ISO 9001 i ISO 14001.
- Gwarancja zwrotu pieniędzy.
- 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny (Gwarancja Królewska).
- Bezkonkurencyjne opcje i wygodny program lojalnościowy.
- Przekażemy Ci materiały na nasze wydarzenia - wprowadzanie nowych produktów na rynek, obchody naszych urodzin, akcje rabatowe i wyprzedażowe...
- Wybrani partnerzy otrzymają listę naszych produktów w pliku XML.
Co oferujemy:
- 5% prowizji
- ważność plików cookie: 30 dni (czas, w którym odwiedzający jest zarejestrowany w naszym systemie zgodnie z podanym przez Ciebie)
- długość śledzenia IP - 0 dni
- kanał XML - tak
- Strony rabatowe - tak, prowizja 3%
- Strony cash back - tak, prowizja 3%
Rodzaje stron internetowych i promocji, które nas nie interesują:
- kierowanie bezpośrednie w PPC
- używanie marki w PPC (nawet nie uruchamianie raportów)
- wysyłanie e-maili tylko po zatwierdzeniu
- ruch z domen przekierowanych bezpośrednio
- nowe strony katalogowe zbudowane na XML bez własnej treści